ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω δημόσια τις πιο θερμές και ειλικρινείς μου ευχαριστίες προς το Γενικό Νοσοκομείο Ναυπλίου για την άριστη φροντίδα και την αμέριστη συμπαράσταση που έλαβα κατά τη διάρκεια της νοσηλείας μου.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Διοικητή του Νοσοκομείου Ναυπλίου κ. Βασιλόπουλο για την εξαιρετική οργάνωση του ιδρύματος, καθώς και τον κ. Χατζόπουλο, τον κ. Γεωργόπουλο και την κ. Άννα Κουτρουφίνη για τον υποδειγματικό επαγγελματισμό, την υψηλή επιστημονική τους κατάρτιση και το ειλικρινές ανθρώπινο ενδιαφέρον που μου έδειξαν.
Επίσης, εκφράζω τη βαθιά μου ευγνωμοσύνη προς όλο το νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου, το οποίο με απαράμιλλη ευγένεια, υπομονή και απόλυτη αφοσίωση στάθηκε δίπλα μου σε κάθε στιγμή της νοσηλείας μου.
Τους ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου για τη στήριξη και τη φροντίδα που μου προσέφεραν.
Με εκτίμηση,
Παναγιώτης Κόλλιας

