Μπορεί τα φώτα του συνεδρίου να έπεσαν στα μεγάλα ονόματα και στις κορυφαίες παρουσίες, όμως στην Αργολίδα κάποιοι κράτησαν μία πιο ουσιαστική λεπτομέρεια: ο Τάσος Θωμόπουλος είναι τελικά ο μοναδικός Αργολιδέας που κατάφερε να εκλεγεί στη νέα Κεντρική Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας .
Και στις εσωκομματικές εκλογές, ειδικά σε ένα κόμμα εξουσίας, τίποτα δεν χαρίζεται. Οι ψήφοι μετριούνται, οι ισορροπίες επίσης και οι εκλογές αυτές συνήθως δείχνουν ποιοι έχουν πραγματικές επαφές και πολιτικό αποτύπωμα μέσα στον κομματικό μηχανισμό.
Το γεγονός πάντως ότι από ολόκληρη την Αργολίδα πέρασε μόνο ένα όνομα, ήδη συζητιέται έντονα στα “γαλάζια” πηγαδάκια.
