Πρωτομαγιά σήμερα. Μέρα χαράς, ξεκούρασης, βόλτας.
Και όμως, στην Ασίνη κάποιοι δεν έχουν ούτε τα αυτονόητα.
Ένας δρόμος-παγίδα, σε άθλια κατάσταση εδώ και καιρό. Ένα σημείο που περνά καθημερινά τόσος κόσμος. Και τι περιμέναμε να γίνει; Έπεσε ένα αυτοκίνητο σήμερα και έπαθε μεγάλη ζημιά.
Πόσο ακόμα; Πόσο πρέπει να κινδυνεύει ο κόσμος για να γίνει το αυτονόητο;
Δεν είναι θέμα τύχης. Είναι θέμα αδιαφορίας.
Καμία πρόληψη, καμία μέριμνα, καμία ευθύνη.
Αυτή είναι η εικόνα μιας δημοτικής αρχής που δεν σέβεται ούτε τους κατοίκους ούτε την ανθρώπινη ασφάλεια. Καλές οι φωτογραφίες φίλε μου Γιώργο Φραγκιουδάκη με τα κάγκελα αλλά φτιάξτε και κάνα δρόμο μη σπάει ο κόσμο τ αυτοκίνητα.
Καλή Πρωτομαγιά…
