Ο Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Κορίνθου σας προσκαλεί σε ένα σεμινάριο αφιερωμένο στην κατανόηση των κινδύνων στο ορεινό περιβάλλον και στον τρόπο που μπορούμε να τους αναγνωρίζουμε και να τους διαχειριζόμαστε.
Μεγάλη Τετάρτη 8 Απριλίου,
Μικρή αίθουσα του Εργατικού Κέντρου Κορίνθου, 1ος όροφος
Ώρα: 18:00
Το σεμινάριο απευθύνεται σε ΟΛΟΥΣ
(όχι μόνο σε ορειβάτες – κάθε φίλος της φύσης είναι ευπρόσδεκτος)
Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής στα μέλη του ΔΣ:
Παναγιώτη Νικολόπουλο 694 563 5573
Χριστίνα Μαγκλάση 694 911 2668
Γιατί στο βουνό, η γνώση είναι το καλύτερο “εργαλείο”.

