Το Δ.Σ της Πύλης Πολιτισμού Ναυπλίου ευχαριστεί το Fougaro Artcenter και την Κα Φλωρίκα Κυριακοπούλου για την διοργάνωση του Μεγάλου Χριστουγεννιάτικου BAZAAR που πραγματοποιήθηκε από τις 19 έως τις 21 Δεκεμβρίου, στους όμορφους χώρους του, μέσα σ΄ ένα ζεστό χριστουγεννιάτικο κλίμα !
Σκοπός της διοργάνωσης ήταν να διατεθούν τα έσοδα στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Ναυπλίου που λειτουργεί η Πύλη Πολιτισμού Ναυπλίου για πάνω από 15 χρόνια και στηρίζει ευάλωτες οικογένειες, οι περισσότερες με παιδιά, με την διανομή τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης.
Εκτιμούμε βαθιά την ευγενή αυτή κίνηση αλληλεγγύης τη Κας Φλωρίκας Κυριακοπούλου και για την επί χρόνια παρουσία της στο πλευρό της Πύλης Πολιτισμού Ναυπλίου, στηρίζοντας τις δράσεις μας!
Ευχαριστούμε θερμά τους συνεργάτες του Fougaro Artcenter που συνέβαλλαν τα πλείστα όλες τις ημέρες της διοργάνωσης με την ακούραστη προσφορά και το χαμόγελό τους!
Αλλά και τους δικούς μας φίλες και φίλους εθελοντές /ντριες από τις ομάδες μας που ήταν κοντά μας, για άλλη μία φορά!
Ελπίζουμε και ευχόμαστε και σε επόμενες συναντήσεις… αγάπης και αλληλεγγύης της Πύλης Πολιτισμού Ναυπλίου και του Fougaro Artcenter
Και τέλος ευχαριστούμε όλες και όλους τους επισκέπτες, παλιούς και νέους φίλες και φίλους, που γέμιζαν κάθε μέρα το χώρο του BAZAAR για να κάνουν τις αγορές τους… για καλό σκοπό!
Με εκτίμηση και τις καλύτερες ευχές για το νέο χρόνο!
Το Δ.Σ. της Πύλης Πολιτισμού Ναυπλίου

