Αύριο Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2025, παραμονή Πρωτοχρονιάς, ο Δήμαρχος Τρίπολης Κώστας Τζιούμης θα υποδεχθεί στις 9.00 π.μ. στο γραφείο του την στρατιωτική μπάντα διοίκησης κέντρων IV ΜΠ “Πελοπόννησος» για τα παραδοσιακά κάλαντα και τις πρωτοχρονιάτικες ευχές. Εν συνεχεία στο προαύλιο χώρο του Μαλλιαροπούλειου Θεάτρου από τις 11.00 π.μ. έως τη 1.00 μ.μ. η Φιλαρμονική του Δήμου θα αποδώσει χριστουγεννιάτικες μελωδίες και παράλληλα φορείς και πολίτες θα έχουν την ευκαιρία να ανταλλάξουν ευχές με τον Δήμαρχο.
(Σε περίπτωση βροχής ο Δήμαρχος θα δεχθεί ευχές στο φουαγιέ του Μαλλιαροπούλειου Θεάτρου).
(Σε περίπτωση βροχής ο Δήμαρχος θα δεχθεί ευχές στο φουαγιέ του Μαλλιαροπούλειου Θεάτρου).

