Περισσότεροι από 2.500 θεατές κατέκλυσαν το ΔΑΚ Άργους για να απολαύσουν τη μεγάλη συναυλία της Δέσποινας Βανδή και του APON, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Πολιτιστικό Καλοκαίρι 2025» του Δήμου Άργους – Μυκηνών.

Οι δύο καλλιτέχνες έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό επί σκηνής για περισσότερες από τρεις ώρες, ερμηνεύοντας παλιές και νέες επιτυχίες και ξεσηκώνοντας το κοινό.

Η βραδιά αποτέλεσε σημείο αναφοράς για το φετινό καλοκαίρι, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά ότι ο Δήμος Άργους – Μυκηνών στηρίζει έμπρακτα την πολιτιστική δημιουργία και προσφέρει ποιοτικές ψυχαγωγικές εκδηλώσεις σε δημότες και επισκέπτες.
Οι πολιτιστικές εκδηλώσεις συνεχίζονται δυναμικά σε κάθε γωνιά του Δήμου!
📍 Μείνετε συντονισμένοι για το υπόλοιπο πρόγραμμα του «Πολιτιστικού Καλοκαιριού 2025».

