Ξεφυλλίζοντας την εξαιρετική μαθητική εφημερίδα “ΤΥΠΙΚΟΙ ΑΤΥΠΟΙ” του Γενικού Λυκείου Άστρους!
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς για τη διάκριση στον 1ο Πανελλήνιο και Παγκύπριο Διαγωνισμό Σχολικών Εφημερίδων “ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ”, όπου η εφημερίδα τους βραβεύτηκε ως η τρίτη καλύτερη συμμετοχή ανάμεσα σε σχολεία από όλη την Ελλάδα και την Κύπρο!
Το περιεχόμενο πλούσιο και ποιοτικό — κοινωνικά θέματα, αθλητικές αναφορές, ιστορικές αναδρομές και σύγχρονοι προβληματισμοί, όλα μέσα από τη ματιά της νέας γενιάς. Μια πραγματικά υποδειγματική δουλειά που αξίζει να διαβαστεί και να αναδειχθεί.
Μπράβο σας!

