Απαιτούνται άμεσες παρεμβάσεις για την σωστή διαχείριση των υδάτινων πόρων του Νομού. Κατάθεση Ερώτησης
Όπως χαρακτηριστικά σημειώνει ο Γιώργος Γαβρήλος στην Ερώτησή του, το τελευταίο διάστημα, μέσα από τη συστηματική δουλειά και την αγωνιστική παρουσία της Επιτροπής για το Νερό στην Αργολίδα, έχει επανέλθει δυναμικά στην επικαιρότητα, το ζήτημα της διαχείρισης των υδάτινων πόρων του Νομού αλλά και οι μεγάλες ελλείψεις και απειλές που αντιμετωπίζει η τοπική κοινωνία. Το Νερό αποτελεί πηγή ζωής και συνδέεται, όχι μόνο με την επιβίωση και την ευημερία του ανθρώπου, αλλά και με την ίδια την ανάπτυξη των κοινωνιών και των τοπικών οικονομιών. Όμως ειδικά για την περίπτωση της Αργολίδας, έχει περάσει προ πολλού η ώρα που χρειάζεται να υπάρξει ένας συγκεκριμένος σχεδιασμός για τη διαχείριση των υδάτων. Βρισκόμαστε στο σημείο μηδέν και οι πολίτες και οι αγρότες εκπέμπουν SOS για την άμεση ανάληψη δράσεων που στόχο θα έχουν την προστασία της επάρκειας και της ποιότητας του νερού του Νομού.


