2η ΘΕΣΗ ΣΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ-ΚΥΠΡΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ‘’ΑΥΤΕΝΕΡΓΩ ‘’
Άλλη μια μεγάλη διάκριση για το σχολείο μας και για τον τόπο μας!Για τρίτη συνεχή χρονιά η ομάδα ποδοσφαίρου μαθητριών του Λυκείου των Εκπαιδευτηρίων “αυτενεργώ” ανέβηκε στο βάθρο των νικητών, καθώς κατέλαβε τη δεύτερη θέση στο Σχολικό Πρωτάθλημα Ελλάδας και Κύπρου. Στον ημιτελικό τα κορίτσια μας νίκησαν το 2ο Πρότυπο ΓΕΛ Άθηνών με σκορ 7-0.Στον μεγάλο τελικό που διεξήχθη στο ΔΆΚ Λαμίας “Άθανάσιος Διάκος”, μετά από μεγάλη μάχη και χάνοντας σωρεία ευκαιριών, ηττήθηκαν από τα κορίτσια του Άριστοτελείου Κολλεγίου Θεσσαλονίκης με σκορ 4-1. Ωστόσο κέρδισαν τον σεβασμό και την αναγνώριση όλων των παρευρισκομένων.Για την ομάδα μας αγωνίστηκαν οι εξής μαθήτριες:Ειρήνη Κοντίλη, Λυδία Τράκα, Κατερίνα Μπαρσάκη, Δήμητρα Κυριακίδου, Βίκυ Σταύρου, Ιωάννα Γκότση, Μαρίνα Συρμή, Μυρτώ Κολέμπα, Ντεμίλια Παναγιώταρου, Μαρίζα Καπετάνου, Μαρία Κωτσιοπούλου, Σπυριδούλα Σαμπάνη, Κωνσταντίνα Προύντζου, Άγγελική Άποστολοπούλου, Δήμητρα Ταραντίλη, Ικε Τάτα, Ελεάνα Σκιντζή, Μαρία Μαρνέρη. Πολλά συγχαρητήρια στις μαθήτριές μας και ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ΟΕΣΑΔ Αργολίδας και ιδιαίτερα στον κο Πολύδωρο Βασίλειο και τον κο Καμπόσο Παναγιώτη για την ουσιαστική βοήθεια και συμπαράσταση που μας παρείχαν. Το “Άυτενεργώ” εδώ και χρόνια επενδύει στον πολιτισμό και τον αθλητισμό, με όραμα, οργάνωση και θυσίες. Το σπουδαιότερο “μετάλλιο” δεν είναι άλλο από το χαμόγελο των παιδιών μας, που με το bonus της 2ης θέσης είναι ήδη ένα βήμα πιο κοντά στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση!

