Με ισχυρό μήνυμα εξωστρέφειας, βιώσιμης ανάπτυξης και στρατηγικής συνεργασίας, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου άνοιξε τις εργασίες του 3ου Messinia Forum, που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας.
Αναφέρθηκε στις στρατηγικές πρωτοβουλίες που προωθεί η Περιφέρεια Πελοποννήσου, όπως:
🔹Το νέο place brand της Περιφέρειας
🔹ο DMMO (Οργανισμός Διαχείρισης Προορισμού)
🔹το Περιφερειακό Παρατηρητήριο Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης
🔹το Δίκτυο Μονοπατιών Πελοποννήσου
🔹το Φεστιβάλ Πελοποννήσου
🔹οι θεματικές διαδρομές πολιτισμού και γαστρονομίας.
📍Στην κεντρική θεματική στρογγυλή τράπεζα «Μεσσηνία 2030: Καινοτομία, Αειφορία και Ανάπτυξη στον Τουρισμό», ο κ. Πτωχός τοποθετήθηκε με έμφαση:
🔹στην ανάγκη στοχευμένων υποδομών για να υποστηριχθεί η αναμενόμενη αύξηση αφίξεων.
🔹στον σχεδιασμό για τουριστικές καμπάνιες στο εξωτερικό, συνεργασίες με αεροπορικές εταιρείες και τη δημιουργία αυθεντικών τουριστικών εμπειριών.