🔹 «Μαριέττα Γιαννάκου»
📌 Μετά την επιτυχημένη ένταξη του ΕΠΑΛ και άλλων τριών σχολείων στο πρόγραμμα «ΗΛΕΚΤΡΑ» (2ο, 3ο & 4ο δημοτικό Άργους) , ο Δήμος Άργους Μυκηνών υπέβαλε επίσημη πρόταση στο πλαίσιο του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου», διεκδικώντας χρηματοδότηση για την αναβάθμιση τεσσάρων ακόμη σχολικών μονάδων του δήμου μας :
➡️ 2ο-3ο Γυμνάσιο Άργους
➡️ 1ο Γυμνάσιο Άργους (Μπουσουλοπούλειο)
➡️ Νηπιαγωγείο Νέας Κίου
➡️ Δημοτικό Σχολείο Φιχτίων
Προτεραιότητά μας είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου και ασφαλούς σχολικού περιβάλλοντος που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες μαθητών και εκπαιδευτικών.
✅ Συνεχίζουμε με υπευθυνότητα και σχεδιασμό, διεκδικώντας και αξιοποιώντας όλα τα χρηματοδοτικά εργαλεία για να βελτιώσουμε τις υποδομές του δήμου μας.
#ioannismaltezos
