Σε ζεστό και πολύ όμορφο κλίμα πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Δευτέρας η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του τμήματος της δημοτικής χορωδίας Νέας Κίου. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Πνευματικό Κέντρο. Η υπεύθυνη της Χορωδίας κ.Σωτηρία Παπαδοπούλου στον χαιρετισμό της απηύθυνε θερμές ευχές για τη νέα χρονιά, αναφέρθηκε στο σημαντικό έργο και τον ρόλο της χορωδίας και επεσήμανε πως το επόμενο διάστημα θα πραγματοποιηθούν όλα όσα απο κοινού έχουν σχεδιάσει ώστε η Χορωδία να στηριχθεί, να αναπτυχθεί, να είναι σημείο αναφοράς! Η κ.Παπαδοπούλου ευχαρίστησε θερμά τον Δήμαρχο Γιάννη Μαλτέζο όχι μόνο για την καλή πρόθεση αλλά για την ουσιαστική στήριξη και αρωγή του στην δημοτική χορωδία.


Την πίτα έκοψε ο Δήμαρχος Άργους – Μυκηνών Γιάννης Μαλτέζος. Εξήρε το έργο και την παρουσία της χορωδίας, δήλωσε αρωγός σε κάθε προσπάθεια και δραστηριότητα της αναγνωρίζοντας πως μπορεί να είναι ένα πραγματικό κύτταρο πολιτισμού. Στην εκδήλωση παρέστησαν επίσης ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού Σωτήρης Δαμάλας , οι Δημοτικοί σύμβουλοι Φαίδρα Ξηνταροπούλου, Αναστάσιος Αθανασόπουλος και Αντώνης Βαρδάκας. Η Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου της Νέας Κίου Αγγελική Χρυσικού και ο ειδικός συνεργάτης του δημάρχου Κώστας Χρυσικός. Επίσης η πρόεδρος του Εμπορικού συλλόγου Άργους Αναστασία Τζίμου και ο Πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης “ΑΡΓΩ” Χρήστος Πούλος.



