Αναβαθμίζει τις ψηφιακές της υπηρεσίες η ΔΕΥΑ Ερμιονίδας

Για εμάς στη Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ., αποτελεί βασικό καθήκον να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες και τις απαιτήσεις όλων των καταναλωτών και να ανταποκρινόμαστε σε αυτές προσπαθώντας να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι.

Γι’ αυτό βελτιώνουμε τις ψηφιακές μας υπηρεσίες, προσθέτοντας στην ιστοσελίδα μας πλατφόρμα δήλωσης βλαβών του δικτύου ύδρευσης, ώστε να μπορεί κάθε καταναλωτής εύκολα και γρήγορα να δηλώνει εγγράφως κάθε βλάβη που προκύπτει ανά πάσα ώρα και στιγμή!

Με αυτή την κίνηση, ελαχιστοποιούμε το χρόνο ενημέρωσης και ανταπόκρισης του συνεργείου της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ. επιλύοντας κάθε βλάβη στο συντομότερο δυνατό χρόνο και πάντα έπειτα από την προσεκτική αξιολόγηση κάθε περίπτωσης.

Από σήμερα, μπορείτε να βρείτε την πλατφόρμα δήλωσης βλαβών στις καρτέλες “Αρχική Σελίδα” καθώς και “Επικοινωνία”.

Εκ της διοικήσεως.

Σχετικά

Advertisment
Advertisment
Advertismentspot_img

Περισσότερα