Προχωρά η ιδιωτικοποίηση του αερολιμένα Καλαμάτας

Τον δρόμο για Τον δρόμο για την ιδιωτικοποίηση και των τελευταίων 22 κρατικών αεροδρομίων, τα οποία διαχειρίζεται η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), ανοίγει η ολοκλήρωση της παραχώρησης του Διεθνούς Αεροδρομίου της Καλαμάτας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπερταμείου το απόγευμα της Παρασκευής, η διαδικασία για την παραχώρηση του αερολιμένα της Καλαμάτας προχωρά τελικώς με ένα σχήμα καθώς στον διαγωνισμό που «τρέχει» εδώ και περίπου μία διετία, κατατέθηκε μία και μοναδική προσφορά. Στόχος πλέον είναι η ανακήρυξη του οριστικού αναδόχου να έχει κλείσει έως το τέλος της χρονιάς ώστε η υπογραφή της σύμβασης να γίνει στις αρχές του 2025 και ταυτόχρονα να ετοιμάζεται η εκκίνηση του διαγωνισμού και για τα υπόλοιπα 22 αεροδρόμια.

 

Μόνο μία προσφορά για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας

Όσον αφορά το αεροδρόμιο της Καλαμάτας «Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος», υποβλήθηκε μία προσφορά στη διαγωνιστική διαδικασία αναφορικά με την παραχώρηση του δικαιώματος διοίκησης, διαχείρισης, λειτουργίας, ανάπτυξης, επέκτασης, συντήρησης και εκμετάλλευσης. Στον διαγωνισμό για την 40ετή σύμβαση παραχώρησης συμμετείχαν μεγάλοι τεχνικοί όμιλοι της χώρας και διεθνείς λειτουργοί έργων αεροδρομίων.

 

Παρά την ύπαρξη ακόμα τριών μνηστήρων στα αρχικά στάδια του διαγωνισμού, τελικώς προσφορά υπέβαλε το επενδυτικό σχήμα ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ FRAPORT AG – DELTA AIRPORT INVESTMENTS A.E. – ΠΗΛΕΑΣ Α.Ε., αποτελούμενη από τις ακόλουθες εταιρείες: (α) τη γερμανική εταιρεία με την επωνυμία «FRAPORT AG», (β) την ημεδαπή εταιρεία με την επωνυμία «DELTA AIRPORT INVESTMENTS A.E.» και (γ) την ημεδαπή εταιρεία με την επωνυμία «ΠΗΛΕΑΣ A.E.» του Ομίλου Κωνσταντακόπουλου.

 

 

Σύμφωνα με το Υπερταμείο, η αξιολόγηση των προσφοράς θα εκκινήσει άμεσα, ακολουθώντας τις προβλεπόμενες διαδικασίες, με στόχο την ανακήρυξη του Προτιμητέου Επενδυτή μέχρι τα τέλη 2024.

 

«Βασικός στόχος του Υπερταμείου/Growthfund, μέσω της παραχώρησης του αεροδρομίου Καλαμάτας, είναι η υλοποίηση σειράς επενδύσεων ενταγμένων σε ένα ολοκληρωμένο business plan για την επέκταση και αναβάθμιση των υποδομών του Αεροδρομίου και την εξασφάλιση ενός συνδυασμού υπηρεσιών λειτουργίας και συντήρησης υψηλής ποιότητας για τον Αερολιμένα».

 

Το Υπερταμείο/Growthfund, όπως είχε γίνει ήδη γνωστό, θα διατηρήσει ποσοστό 10% στο μετοχικό κεφάλαιο της Παραχωρησιούχου Εταιρείας (δινόταν η δυνατότητα έως και 15%) «με στόχο να διασφαλίσει τη συνέχεια και την ταχεία υλοποίηση του έργου που θα ενισχύσει περαιτέρω το τουριστικό ρεύμα στο νομό Μεσσηνίας και ευρύτερα στη νότια Πελοπόννησο», όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

 

Σχετικά

Advertisment
Advertisment
Advertismentspot_img

Περισσότερα