«Έντιμο πολιτικό διάλογο» ζητά ο Καράπαυλος!

Ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Ναυπλίου Κώστας Καράπαυλος επιχειρεί με σημερινό του post  στα social media και εν όψει της αυριανής συζήτησης στο ΔΣ Ναυπλιέων, να καταγράψει τους όρους και τις προϋποθέσεις μιας κυκλοφοριακής μελέτης για το Ναύπλιο.

Ο Αντιδήμαρχος αναφέρεται στην συνταχθείσα προ 20ετίας αλλά και στον κίνδυνο η όποια νέα να μείνει στα συρτάρια εάν δεν ακολουθήσει συγκεκριμένο σκεπτικό και στόχευση.

Σε ένα πράγμα είναι κατηγορηματικός ο Κώστας Καράπαυλος, “προτεραιότητα για το Ναύπλιο δεν μπορεί να είναι το αυτοκίνητο!»
Ακούω συχνά πυκνά την αναγκαιότητα σύνταξης κυκλοφοριακής μελέτης για το Ναύπλιο ως λύση για το κυκλοφοριακό πρόβλημα
Ας πω επ αυτού μερικές σκέψεις.
Πλήρης κυκλοφοριακή μελέτη είχε γίνει πριν είκοσι χρόνια περίπου την οποία πληρώσαμε πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ χωρίς αυτή να εφαρμοστεί ούτε στο ελάχιστο. Γιατί; Είδαμε τις αιτίες που πληρώσαμε τόσα χρήματα τζάμπα; Μπορούμε να την εφαρμόσουμε τώρα; Προφανώς όχι αφού τα δεδομένα έχουν αλλάξει.
Μία κυκλοφοριακή μελέτη δεν γίνεται εν κενώ αλλά συνδυάζεται με πολιτικές και με κοινωνικές και επιχειρηματικές συναινέσεις
Για παράδειγμα.
Τι γίνεται με της στάθμευση στην παλιά πόλη και με το χάος που είχε δημιουργήσει η προηγούμενη δημοτική αρχή; Φαίνεται ότι , πλέον, υπάρχει η πολιτική βούληση να μπει οριστική τάξη. Το τοπικό συμβούλιο Ναυπλίου έχει παίξει σπουδαίο ρόλο σε αυτό
Τι γίνεται με την επαναλειτουργία του τραίνου; Φαίνεται ότι πλέον μετά από χρόνια υπάρχει σοβαρή κινητικότητα και η δημοτική αρχή στηρίζει απόλυτα τις προσπάθειες . Άλλη κυκλοφοριακή μελέτη θα προκύψει με Ναύπλιο χωρίς τραίνο και άλλη με λειτουργία τραίνου
Τι γίνεται με το χάος στο πάρκινγκ στην ζώνη λιμένος που μας άφησαν οι προηγούμενοι; Είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι η νέα διοίκηση του λιμενικού ταμείου έχει πρόθεση σε σύντομο χρόνο να βάλει τάξη. Και γνωρίζω καλά ότι φορείς της πόλης θα ενεργοποιηθούν και θα πιέσουν. Ως αντιδήμαρχος Τουρισμού είμαι εκατό τοις εκατό μαζί τους, όπως και συμπασα, θεωρώ , η δημοτική αρχή
Τι θα γίνει τα επόμενα χρόνια με τους ποδηλατοδρόμους; Ομιλώ για δίκτυο ποδηλατοδρόμων και όχι για την γελοιοτητα ενός μόνον δρόμου. Στο Βερολίνο μόνον το 30 τοις εκατό των δημοτών διαθέτουν ΙΧ. Η πλειοψηφία με ποδήλατο.
Τι θα γίνει με την αστική συγκοινωνία; Θα συστρατευθούμε όλοι μαζί για την ίδρυση και λειτουργία της; Ελπίζω και θα αγωνιστώ από την θέση μου.
Αυτά και άλλα είναι ζητήματα που πρέπει να λάβει υπόψη της μία κυκλοφοριακή μελέτη. Αλλιώς και αυτή θα καταλήξει στα ντουλάπια.

Ας ξεκινήσει ένας έντιμος πολιτικός διάλογος. Οι δράσεις και παρεμβάσεις ήδη ξεκίνησαν

Δεύτερο θέμα στο δημοτικό συμβούλιο αύριο, Αλλά ο δρόμος είναι μακρύς και δύσκολος
Η προτεραιότητα δεν μπορεί να είναι το ΙΧ

Σχετικά

Advertisment
Advertisment
Advertismentspot_img

Περισσότερα