32 °C Argos, GR
2 Ιουλίου 2022

Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ: Κολοκυθόριζο

Καλοκαιρινό πεντανόστιμο κι εύκολο φαγητό!

Τα υλικά που χρειάζονται είναι: κολοκύθια κομμένα σε ροδέλες, κρεμμύδια, σκόρδο, μαϊντανός, δυόσμος, ντομάτες ψιλοκομμένες (ή σάλτσα), αλάτι, πιπέρι, λάδι και φυσικά… ρύζι!

Σωτάρουμε με το ανάλογο λάδι (1 φλυτζάνι του τσαγιού περίπου) τα κρεμμύδια και τα κολοκυθάκια κι ύστερα αφού προσθέσουμε νερό, ρίχνουμε στην κατσαρόλα, το σκόρδο, τον μαϊντανό και τον δυόσμο. Στη συνέχεια προσθέτουμε τις ψιλοκομμένες ντομάτες και αφήνουμε το φαγητό στη φωτιά. Στο τέλος προσθέτουμε το ρύζι και το αλατοπίπερο και βράζουμε για ακόμα 10 λεπτά.

[hfe_template id='397365']

Σερβίρουμε με τυρί φέτα και ελιές μαύρες ζαρωμένες…

Καλή όρεξη!

Περισσότερα Άρθρα

Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ: Μακαρονοσαλάτα με σάλτσα τυριών

Για τη μακαρονοσαλάτα 400 γρ. πενάκι (ή άλλο μικρό ζυμαρικό με τρύπα) 1 πιπεριά Φλωρίνης (ψιλοκομμένη) 10 ντοματίνια 2 κ.σ. ελιές φιλέτο 2 τρυφερά φρέσκα κρεμμύδια (ψιλοκομμένα με τα φύλλα τους) 1 κ.σ. κάπαρη 4 φέτ. γαλοπούλα καπνιστή 3 κ.σ. ελαιόλαδο 2 κ.σ. βαλσαμικο ξύδι Λίγο φρέσκο θυμάρι Λίγη φρέσκια ρίγανη Για τη σως φέτας […]

Τονοσαλάτα με πιπεριές Φλωρίνης με λίγες θερμίδες

Απολαυστική σαλάτα με μόλις 182 θερμίδες. Υλικά 1 συσκευασία σαλάτα Ιταλική 1 συσκευασία τόνο σε λάδι ή σε νερό 1 φρέσκο κρεμμυδάκι ψιλοκομμένο (με το πράσινο μέρος) Λίγο άνηθο ψιλοκομμένο Λίγο μαϊντανό ψιλοκομμένο 2 κόκκινες πιπεριές Φλωρίνης [hfe_template id=’397365′] Για το ντρέσινγκ ¾ φλ. ελαιόλαδο Χυμό και ξύσμα από 1 λεμόνι 1 κ.σ. μπαλσάμικο 1 […]

Follow by Email