5 °C Argos, GR
8 Φεβρουαρίου 2023

Εκλογές 2019: Χωρίς κομματικές συγκεντρώσεις η προεκλογική καμπάνια της ΝΔ – Το πρώτο σποτ (video)

Ειλημμένη είναι στη ΝΔ η απόφαση για μια εντελώς διαφορετική προεκλογική καμπάνια από αυτές που έχουμε συνηθίσει, όπως αποκάλυψε στη χθεσινή του συνέντευξη στον Antenna o Κυριάκος Μητσοτάκης. Έτσι, αντί για τις καθιερωμένες ανοιχτές συγκεντρώσεις που κυριάρχησαν σε όλη τη διάρκεια της Μεταπολίτευσης, η ΝΔ επιλέγει να διοργανώσει μια σειρά μικρότερων θεματικών εκδηλώσεων, στις οποίες ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης θα συνομιλεί αδιαμεσολάβητα με τους πολίτες.

Όπως λένε από την οδό Πειραιώς, μέσα από διαδραστικές και στοχευμένες εκδηλώσεις, ο κ. Μητσοτάκης θα επιδιώξει να αναδείξει πιο αποτελεσματικά απ ό,τι στις παραδοσιακές συγκεντρώσεις τις πτυχές του κυβερνητικού του σχεδίου και παράλληλα να εμπλουτίσει τον προγραμματικό λόγο της ΝΔ από τις παρεμβάσεις των πολιτών.

Τούτο δεν είναι ξένο για τη ΝΔ και τον πρόεδρό της, ο οποίος, συνειδητά τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, επέλεξε αυτόν το νέο τρόπο επικοινωνίας με τους πολίτες. Αντί συγκεντρώσεων, η ΝΔ έχει οργανώσει πολλές θεματικές εκδηλώσεις με μικρότερο ακροατήριο, το οποίο διευκολύνει την απευθείας συζήτηση με τους πολίτες με την μορφή των ερωταπαντήσεων. Πολλές μάλιστα εξ αυτών των εκδηλώσεων, στις οποίες μετείχε ο κ. Μητσοτάκης, δεν είδαν καν το φως της δημοσιότητας. Αλλοτε με νέους, άλλοτε με αγρότες και άλλοτε με ιδιωτικούς ή δημόσιους υπαλλήλους στον τόπο εργασίας τους.

Η στόχευση της ΝΔ είναι προφανής μέσα από την αναπαραγωγή αυτών των συζητήσεων σε ένα ευρύτερο κοινό: να απευθυνθεί όχι μόνον σε όσους την εμπιστεύθηκαν στις τελευταίες εκλογές, αλλά κυρίως στους πολίτες που ακόμη αμφιταλαντεύονται για το τι θα ψηφίσουν. Να μπορούν δηλαδή όλοι να αξιολογήσουν με νηφάλιο τρόπο και χωρίς τις γνωστές κορώνες της προεκλογικής αντιπαράθεσης τόσο τις προτεραιότητες της πολιτικής πρότασης της ΝΔ όσο και τους τρόπους με τους οποίους θα επιχειρήσει να της υλοποιήσει αν οι πολίτες την εμπιστευθούν, όπως τονίζουν από την οδό Πειραιώς.

Παράλληλα, στη ΝΔ προσδίδουν τεράστια σημασία και στα social media, καθώς μέσω αυτών ενημερώνονται οι νεότερες ηλικίες, οι οποίες είναι και οι πιο δύσπιστες έναντι του πολιτικού προσωπικού της χώρας. Και η τακτική που έχει επιλεγεί εκεί είναι διαφορετική από τις παλιότερες κλασικές καμπάνιες των κομμάτων. Στη θέση της μαύρης προπαγάνδας προτιμήθηκε στις τελευταίες εκλογές η επικοινωνία των βασικών δεσμεύσεων της ΝΔ με εύληπτο και πρωτότυπο τρόπο, με σύντομα μηνύματα και ευφάνταστα εικαστικά, τα οποία, κλικάροντάς τα, οδηγούσαν στην επεξήγηση των θέσεων της ΝΔ.

Σημειώνεται πως το αποτέλεσμα της ευρωκάλπης που έφερε για πρώτη φορά τη ΝΔ να προηγείται και σε αυτές τις ηλικίες ήταν μια δικαίωση για το τμήμα που έχει αναλάβει την καμπάνια της ΝΔ στο Διαδίκτυο και δεν είναι τυχαίο ότι ήδη από σήμερα στο YouTube προβάλλεται ένα ακόμη νέο σποτάκι της αξιωματικής αντιπολίτευσης που επιδιώκει να έχει συνεχή παρουσία στους διαδικτυακούς τόπους με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα νέων.

 

ΠΗΓΗ: newsit

Περισσότερα Άρθρα

Σόνια Τάνταρου Κρίγγου: Θέλω να γίνω η Φωνή σας. Θέλω να είμαι η Επιλογή σας.

Φίλες και Φίλοι, Στις εκλογές της  Κυριακής είμαι υποψήφια βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στην Αργολίδα. Εδώ ζω, εδώ εργάζομαι, εδώ μεγαλώνουμε με τον άντρα μου το παιδί μας. Γνωρίζω από πρώτο χέρι τον καθημερινό αγώνα των ανθρώπων της περιοχής. Ως μητέρα έχω τις ίδιες ανησυχίες για το πώς θα μεγαλώσουμε καλύτερα τα παιδιά μας. […]

Προς τι τα εύσημα Νίκα σε Μαλτέζο;

Τα εύσημα είχαν να κάνουν με την απορροφητικότητα του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, ο Γιάννης Μαλτέζος με τον σωστό του σχεδιασμό, κατάφερε η Π.Ε. Αργολίδας να πάρει τα περισσότερα κονδύλια από όλους τους Νομούς της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Αυτό βέβαια σημαίνει πως είναι σε αγαστή συνεργασία με τις υπηρεσίες και οι οδηγίες του σαφείς και ξεκάθαρες.Από την […]