26 °C Argos, GR
28 Μαΐου 2022

Με ενδιαφέρον από νέους κυρίως ανθρώπους το δωρεάν σεμινάριο εξαγωγών από το Επιμελητήριο Αργολίδας

Ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 6 Μαρτίου η δεύτερη μέρα του δωρεάν εκπαιδευτικού σεμιναρίου διάρκειας 8 ωρών με θέμα «Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος & εξαγωγικές διαδικασίες» στο Επιμελητήριο Αργολίδας που διοργανώθηκε σε συνεργασία με το ENTERPRISE GREECE.

Το σεμινάριο απευθύνονταν σε εξαγωγείς που βρίσκονται κυρίως σε αρχικό στάδιο , σε εν δυνάμει εξαγωγικές επιχειρήσεις, καθώς σε όποιον ενδιαφερόταν να εμπλουτίσει το βιογραφικό του αποκτώντας πλούσια γνώση γύρω από το σύνθετο θέμα των εξαγωγών.

[hfe_template id='397365']

Μέσα από το σεμινάριο αυτό, οι ενδιαφερόμενοι ενημερώθηκαν διεξοδικά για όλο το πλέγμα που καθορίζει μια επιτυχημένη εξαγωγική προσπάθεια έτσι ώστε να αποφεύγονται συγχύσεις, λάθος βήματα και ως εκ τούτου χάσιμο χρόνου και χρημάτων.

Το σεμινάριο ήταν δομημένο με τρόπο ώστε, να δίδονται απαντήσεις στα ερωτήματα των εν δυνάμει εξαγωγέων όσον αφορά στη μεθοδολογία προσέγγισης της εξαγωγικής διαδικασίας, χωρίς άσκοπες θεωρητικές προεκτάσεις.

Η θεματολογία περιελάμβανε:

-Δημιουργία – κατοχύρωση εμπορικών σημάτων.
-Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος (από πλευράς της marketing διάστασής του) δηλ. design, συσκευασία (περιέκτης, ετικέτα), πιστοποιήσεις.
-Σήμανση προϊόντων – barcode κ.λ.π.
-Η εικόνα στη διαφήμιση
· Οπτική αντίληψη : Ο τρόπος που βλέπουμε
· Branding: Η εικόνα ως φορέας μηνύματος & αξίας
· Οπτική σημειολογία: Πρόκληση στοχευμένων λογικών συνειρμών
· Σχεδιασμός αποτελεσματικής διαφήμισης
· Briefing: Οδηγίες στη διαφημιστική εταιρεία / γραφίστα κ.λ.π.
-Δημιουργία επικοινωνιακών εργαλείων.
-Επιλογή ξένων αγορών και προσαρμογή των προϊόντων σε αυτές.
-Μεθοδολογία εξεύρεσης πελατών στις αγορές – στόχους.
-Δράσεις που απαιτούνται για την εξεύρεση πελατών.
-Αναφορά σε Διεθνείς Εκθέσεις (τρόπος επιλογής της κατάλληλης Έκθεσης και βήματα οργάνωσης).
-Αναφορά σε Β2Β συναντήσεις και τρόπος σωστής προετοιμασίας τους.
-Τρόπος συζήτησης με τους υποψήφιους πελάτες, θέματα κατάρτισης εμπορικών συμφωνιών.
-Τι περιλαμβάνει μια εμπορική συμφωνία.
-Τρόποι παράδοσης – χρήση Διεθνών εμπορικών όρων.
-Τρόποι πληρωμής – συνεργασία με τράπεζες.
-Ασφαλίσεις φορτίων – πελατών.
-Κοστολόγηση εξαγόμενου προϊόντος, θέματα Φ.Π.Α. εξαγωγών.
-Συνοδευτικά έγγραφα εξαγωγών κ.λ.π.
-Ιδιαιτερότητες – ειδικό καθεστώς εξαγωγών σε τρίτες χώρες σχετικά με έλεγχο και πιστοποίηση φορτίων (έκδοση ειδικών πιστοποιητικών κ.λ.π.)
-Χρήση κατάλληλων βάσεων δεδομένων για άντληση χρήσιμων στοιχείων. Αξιοποίηση των εμπορικών μας ακολούθων.

Εισηγητές ήταν:
· Ο κ. Γιώργος Παπαστεργιόπουλος, Διευθυντής Πληροφόρησης & Υποστήριξης επιχειρήσεων του Ελληνικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου (ENTERPRISE GREECE ) με 37 χρόνια θητείας στο χώρο του εξωτερικού εμπορίου.
· Ο κ. Κωνσταντίνος Γεωργιάδης ειδικός στην επικοινωνία marketing.

Μετά το τέλος του Σεμιναρίου δόθηκαν στους συμμετέχοντες Βεβαιώσεις Συμμετοχής.

 

Περισσότερα Άρθρα

2ο και 5ο Δημοτικά Σχολεία Ναυπλίου: υλοποιούν με προσοχή και συνέπεια τα μέτρα υγιεινής και ευχαριστούμε όλους όσους μας συνδράμουν

Τα συστεγαζόμενα δημοτικά σχολεία Ναυπλίου 2ο και 5ο με σκοπό την ανατροπή αμφιβολιών στην κοινωνία του τόπου μας και με αφορμή τη μοναδική ύπαρξη θετικού περιστατικού κρούσματος κορoνοϊού στο συνολικό δυναμικό των μαθητών μας δηλώνουν: • Από την πρώτη στιγμή (πρωί Τρίτης 13/01) που πληροφορηθήκαμε το γεγονός, ομολογουμένως πολύ έγκαιρα, ακολουθήσαμε τις αρχές διαχείρισης επιβεβαιωμένων […]

Παρέμβαση Ανδριανού στη Βουλή για τους γιατρούς του Κέντρου Υγείας Κρανιδίου

Ο Βουλευτής Αργολίδας της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Ανδριανός κατέθεσε σήμερα αναφορά προς τον Υπουργό Υγείας κ. Β. Κικίλια με θέμα έγγραφο των ιατρών του Κέντρου Υγείας Κρανιδίου στο οποίο εκφράζουν την έντονη διαμαρτυρία τους για τη μη συνδρομή των ιατρών του Περιφερειακού Ιατρείου Σπετσών στην κάλυψη των έκτακτων αναγκών της περιοχής. Το κείμενο της […]

Follow by Email